9 Haziran 2012 Cumartesi

Açık Mert Korkusuz

  Uzun zamandır sosyal medyada reklamı yapılan spor gazetesi AMK nihayet bugün çıktı. İsmi tartışma konusu olsa da, gazeteye ilgi bir hayli fazla. Ürünlere sosyal medyada yapılan reklamın ne derece olumlu sonuç verdiği malum. Yine çok güzel bir reklam stratejisi izledik. Gazete ilk gününde herkesin konuştuğu bir noktaya geldi. Gazeteyi çıkaranların da beklediği buydu sanırım.
  Spor gazetesi satın almaktan kaçınırım genelde. Çünkü taraftar formasını giymiş köşe yazarları bir yana,  kendilerine spor gazeteleri diyen bu gazeteler, ne yazık ki futbol gazetesi görünümünde. En son Galatasaray MP'ın CSKA galibiyeti sonrasında spor gazetesi alayım dedim ama maçla ilgili tek bir haber bile bulamamıştım. Herneyse... Gazetenin basketbol ve voleybola geniş yer verilmiş olması çok güzel. Ayrıca Roland Garros'a da yer vermiş. Bazı mizahi haberler de mevcut. Mizahi bir gazete bekleniyordu ama bu tam anlamıyla gerçekleşmemiş. Oktay Mahmuti haberinin öyle bir haber olduğunu umuyorum sadece. İçerik olarak kesinlikle diğer spor gazetelerinden daha iyi. Bu çizgisini bozmazlarsa başarılı olurlar.
  Gazetenin ismi çok yazıldı çizildi. Çok tartışıldı, diğer gazetelerin köşe yazarlatı eleştirdi. Benim görüşüm ise AMK isimli gazetenin uzun soluklu bir gazete olmasının mümkün olmayacağıdır. Yani kısa vadede iyi tepkiler alır-aldı da- ama uzun vadede isim konusunda sıkıntı çekerler. Umarım ben yanılırım.
  Diğer spor gazetelerimiz AMK'yı örnek alır ve içeriklerini zenginleştirirler umarım. Futbol gazetesi olmaktan çıkıp birer spor gazetesi olurlar böylelikle.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder