17 Temmuz 2011 Pazar

Yeni Formalarımız



    Yeni sezonda giyeceğimiz formalar taraftara tanıtıldı. 3 A takım forması, 2 kalesi forması ve 2 A2 takım forması.
    Parçalı forma ilk bakışta göze biraz garip geliyor. Adidasa alıştı bu gözler. Biraz zaman alıcan, en azından benim için. Çizgileri çok net.
    Sarı forma içlerinden en iyisi. Uzun zamandır sarı formamız yoktu. Bu forma ile takım ve taraftar geçmişe dönecektir.Kotun üstüne giyilmez eleştirileri ise çok saçma.
    Siyah forma ne yazıkki olmamış. İnternette baya yorum okudum ama beğeneni görmedim. A2 takım için yapılan siyah forma daha iyi. Adidasın siyah antreman formasına benziyor. En azından ben öyle benzettim.
Formalarımız böyle. Tabi klişe ama önemli olan armadır. Ve unutulmamalıdır ki maçı formaları giyen futbolcular kazanır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder