5 Eylül 2011 Pazartesi

Her İyi Şeyin Bir De Sonu Var

   Çok sinirliyim aslında. Birkaç gün oldu. O an yazsaydım buraya küfürden başka hiçbir şey yazmayabiliridim. NTVSpor da yeni girdi haberi sitesine zaten. İstanbul Park'tan bahsediyorum. Çok sevdiğim F1'den nasıl mahrum bırakıldığımızdan bahsediyorum. Yapılanları hazmedemiyorum. Üzülüyorum, sinirleniyorum, unutamıyorum. F1 için tek sorunun para olmasına ayrı sinirleniyorum. F1'in Türkiye'ye getirdiklerini ve getireceklerini göremeyenler için ayrı üzülüyor, ayrı sinirleniyorum.
   Her yıl bir çuval dolusu parayı Türkiye'yi tanıtıma harcayıp F1'e yapılanları kaldıramıyorum. Time meydanına kimsenin dikkat etmeyeceği reklamı vermek, Fransa'da Türk haftası düzenlemek veya en olduğunu bilmediğim ve kimin taktığını merak ettiğim uluslararası bir tv kanalına Türkiye'nin sahil bölgelerinin, Kapadokya'nın ve Ayasofya'nın görüntülerini koymak... Reklamdan anlaşılan bu mu acaba? Milyara yakın izleyici kitlesi olan ve Olimpiyatlardan sonra en çok izlenen spor dalı olan F1 ile yapılacakları pek iyi biliyor muyduk acaba? Peki bunları kullanabildik mi? Fransa, Amerika veya başka ülkeler neden ısrarlar F1'i isterken biz elimizdekinin kıymetini bilemedik?
   Neden tribünlere insan gitmediğini soruyorlar. Ama ülke şartları ve biletleri hesap eden yok. Sanki bu ülkede futbol stadyumları doluyor... O biletleri bedava yapsanız dahi orası kar ederdi. Yapılması gereken şey biletleri ucuz tutup sürümden kazanmak olacaktı. Ki önemli olan Türkiye'nin tanıtımı olacaktı ve kazanan biz olacaktık. Zaten bizim çocuklarda F1 izlesin diye yapılmadı herhalde o pist oraya? Bu nedenle yapıldı ama tek mesele hep tribünler oldu.
   Artık yoksun İstanbul Park. Seni çok özleyeceğiz. Sana söylemek istediğim o kadar çok şey var ki. Sonraya bırakmak istiyorum onları da. Bir daha orada yarış olduğunu görmek nasip olur mu hiç bilmiyorum. Ama yine de görüşürüz umarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder