19 Temmuz 2012 Perşembe

Şıkız

  Galatasaray futbol takımının 2012-2013 sezonunda giyeceği  formalar belli oldu. Ben de forma heyecanı yoktu niyeyse. Salsun forma duyumcuları sayesinde formaların en ince detayına kadar daha önceden biliyorduk. 3 tane formamız var. Geçen seneyle kıyaslanmayacak kadar güzel tasarımlar olmuş. Özellikle herkes kırmızı formayı beğenirken benim favorim beyaz forma oldu.
  Parçalı formamız her sene tam parçalıya doğru yol alıyor. Parçalının yakalı olması formaya ayrı bir hava katmış. Ama nike'în dar kesim kalıpları olmasaymış daha iyi olurdu sanki. Yine de çok beğendim formayı. Türk Bayrağı'nın çok yukarıda olması da ayrı bir detay.
  Beyaz formamız en beğendiğim forma. Çok yakışmışfutbolcularımıza. 2006 şampiyonluğumuzda giydiğimiz beyaz formayı da çok beğenirdim. Onun kadar klas duruyor forma.
  Kırmızı formamız en çok beğenilen formamız. 2 farklı kırmızı tonunda parçalı forma oluştururlmuş. Çizgi detayları formayı daha şık hale getirmiş. 40 yıllık modacı gibi yorumluyorum formaları. Artık kusruma bakmayın. :)
  Formaların fiyatları 119 TL olarak belirlenmiş. Sadece beyaz forma daha ucuz olacak gibi ama o da daha sonra satışa çıkacak. Bu fiyat gerçekten çok pahalı. Diyebilirsiniz ki Avrupa'da daha pahalıya forma satılıyor. ama burası Türkiye. Kendi şartları var. Barcelona 99 Euro'ya forma satabilir ama biz satamayız. Şartlar buna el vermez. Fiyatı bir kenara formalarımız çok güzel. Umarım her sezon formalarımız bir kat daha güzel bir hal alır.
  Resim Galatasaray.org'dan alınmıştır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder