7 Temmuz 2012 Cumartesi

Unuttum

  EURO 2012 finali için bir şeyler yazmadığımı farkettim. Bundan da eksik kalmamam lazımdı oysa. Neyse, herkesin bildiği gibi şampiyon İtalya'yı 4-0 gibi net bir skorla yenen İspanya oldu. İspanya son 3 büyük turnuvayı da kazanarak tarihe geçti. Ama böyle final olmaz arkadaş. Final dediğin uzatmalara gider, pnaltılara gider, panenka olur, heyecan olur, son ana kadar başabaş mücadele olur. 4-0 ne yahu? İtalya gibi bir takımı da böyle ezici bir şekilde yenikleri için İspanya'yı tebrik ediyorum ama. Torres ise turnuva tarihinin en az süre alan gol kralı olmuş. Ona da helal olsun, ne diyim artık.
  Herkes İspanya'nın futbolunu elştirip duruyor. Sıkıcı felan. Aynı adam Yunanistan'ı da eleştiriyor. Sıkıcıymış. Bu cümledeki eleman ben oluyorum elbette. Bana beğendirmek zorundalar sanki fubollarını arkadaş? Herneyse sevgili İspanya. Futbol yanlamasına değil, diklemesine oynanır. Gol atarken bile pas veriyonuz olum. Bu nasıl iştir böyle. Ah iz olacaktık işte orada. Neler yapardık neler.(Gruptan çıkardık.) Neyse ben daha fazla saçmalamayım. Tebrikler İspanya. 2014'te Brezilya'da görüşürüz seninle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder