24 Haziran 2011 Cuma

Kim Bu Erol Egemen Yaaa?

23 kasim 1999 programindan:
mete- kim lan bu erol egemen
kaan- abi kim bu erol egemen ya bak yine hatirladim ya
tel/dilemma- orda da sordular da ben
k- kim bu erol egemen ya
d- sormu$lar yani ben duymadim
k- birisi buna aciklik getirmeyecek mi ya
d- kim hakkaten
k- ben hangi eve gidip zeytinyagli barbunya yemeye kalksam erol egemen boyle seviyo diye icine yarim kilo $eker mi koyucaklar ya
k- kim bu erol egemen ya
m- harbiden oyle bu yani barbunyanin uzerine pudra $ekeri serpilmi$ gibiydi ya
k- kurt barbunyasi gibi bi$ey yani
m- haa neredeyse
k- kimdir bu erol egemen ya
d- ne kim
m- kimse ciksin ya bu ortaya
d- oyle birisi mi var
k- benim desin ciksin gorelim ya nedir yani
m- delikanliysa ciksin ayrica abi gorelim ya
m- sanmiyorum.
k- delikanli oldugunu mu sanmiyosun
m- sanmiyorum tabi ya
d- son iki saattir cakmagim bittigi icin sigarami kibritle yakiyorum kultablasi da oldukca dolu oldugu icin sizi beklerken kibritleri
k- pogaca yiyeyim dedin
k- yandilar mi
d- o sirada erol egemen diye aklima bi$ey geldi
k- anladim kibrit yakarken
k- bana da oluyo zaman zaman gecen gun arkada$larla $ey yapiyoruz
d- pogaca mi yiyosunuz
k- senden iyi olmasin pogaca yiyoruz arkada$larla
k- ben peynirli pogacayi istedim peynirli pogaca dedim kiymali cikti bi isirdim o sogan tadi geldi o le$ sogan tadi ya dedim kimdir bu erol egemen ya
d- gecen gun karelerden birine istanbul manzarasi ciziyodum orda da aklima geldi acaba $u evde mi oturuyo diye baktim, ben ciziyodum gerci ama bulamadim
k- neyse dilemma soyleyecegin ba$ka bi$ey yoksa kapatmak zorundayim cunku hatta
d- erol egemen mi var
k- hayir erol egemen degil ama serdar bey var kendisini cok beklettik
d- peki
k- saygilar sunuyorum sana, aklima $oyle bi fikir geldi dilemma sen ne dersin mesela 16 aralikta karga'da $oyle bi cok yalnizlar partisi diye bi$ey olsa diye du$undum icimden gecti yani
d- olur da $imdi burda bi kritik nokta var ondan sonraki partinin ismini de $eyapmak lazim cok cok yalnizlar mi olcak
k- (gegirir) sanmiyorum ya o kadar cok yalnız olabilecegimizi sanmiyorum
d- ama bence du$unmek lazim o fikir de iyi
k- diyosun yani genius yani
k- oyle bi cin markasi var di mi genius
d- o diil de loto
mete-sanmiyorum
d- loto reklami
k- genius ya duman $eydeyiz kenyadayiz safaride arkada$larla dedim bi titreme geldi bana, baya titriyorum
m- kenya'da safari yasaklandi lan
d- soguk galiba bu
k- yasaklanmadi bence ya daha kimdi bu carolyn'in annesi kim ya
m- hangi yil gittin sen
k- aa i$te daha louis armstrong hayattaydi genc falandim yani ohoo
m- ohoo naaptin yavrum
k- gene kelly miydi duman bi yavru vardi
m- turkiye'de bile safari serbestti o zaman
k- gene kelly miydi ya
m- gene kelly vardi, grace kelly vardi
k- grace grace kelly i$te
k- dedim bi titreme tuttu beni kilimanjaro'nun eteklerindeyiz mete
d- sabah cok erken?
k- sabahlari soguk oluyo
k- bi titreme bi titreme oyle yani i$te
m- ben de titriyorum ben de cok titriyorum oyle soyluyolar cok titriyomu$um
d- neyse daha fazla titremeden ben kapatiym
k- eyvallah dilemma
m- goru$elim dilemma
d- gunaydin
k- ozletme kendini
...

NOT: Ekşi Sözlük'ten disq isimli kullanıcıdan yürüttüm. Ahanda buradan gerçeğini bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder