5 Haziran 2011 Pazar

Sevgili Günlük Vol.1

  Pazar günü başka ne yapılabilir ki? Film + kola + çekirdek = pazar keyfi. Ama benim film seçmeye vaktim yoktu. O yüzden önüme ilk gelen filmi izledim. Ortama pek uygun bi film olduğu söylenemez ama yinede izledim. Sinemada fragmanını izlemiş olduğum bir animasyon: Tangled . Ayaklarımı uzatıp uzun zaman sonra film izlemenin keyfini çıkardım. Filmin ne olduğu önemli değil. Sonunda izliyordum ya, o bana yeter.
  Film bir Rapunzel uyarlaması. Altın saçlı Rapunzel'imizin masum güzelliği çizgilere yansımış. Herzamanki gibi iyi ile kötünün mücadelesi var ortada. Bazı espriler gayet iyi. Senaryo iyi. Ama ne yazık ki bir Buz Devri, Shrek, Oyuncak Hikayesi değil. Türkçe dublajı gayet başarılıydı. Güzel zaman geçirmek adına iyi bir tercih olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder